Voorbereidingen - Reisverslag uit Meerssen, Nederland van Jo Killaars - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Meerssen, Nederland van Jo Killaars - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Jo

06 Juni 2015 | Nederland, Meerssen

Jo Wies Lou Zé samen op weg naar de USA, holé!
Na een lange voorbereidingstijd is het dan bijna zover. Nog vijf nachtjes slapen :-) en we mogen eindelijk van start.

zaterdag 6 juni: voorbereidingen voor onze reis. Het meest lastige is nog onze profielfoto te wijzigen. We passen niet meer op de foto! Nee, beter gezegd, dit programma doet niet wat we willen.

Een ding is zeker: we gaan weer op avontuur. Onze plannen van de reis zijn uitgewerkt, de meeste voorbereidingen zijn achter de rug, het is wachten tot woensdag. Koffer inpakken en off we go!

Of we nog met z'n vieren terugkomen...? Jo has had a dream! Hij wil graag dagelijks zijn cowboyhoed dragen, dus hij gaat emigreren. Frappant was dat Wies in dit hele verhaal niet voorkwam. Ben had geen zin om huis en haard achter te laten en naar Amerika te vertrekken. Mark wil eerst zijn werkzaamheden in Ierland afmaken maar ziet emigratie ook wel zitten. Conclusie: De reis houdt ons bezig, dat is wel duidelijk.
Maar Jo, dan wordt het eerst zaak dat je een échte cowboyhoed gaat aanschaffen. Een mooie Stetson. In Buffalo of Cody - rodeocountry - moet dat wel haast lukken.

• 06 Juni 2015 - 15:21

Annemie:

Succes met de voorbereiding

• 10 Juni 2015 - 15:31

Marja En Jo:

Wat hebben jullie mooie plannen voor de reis! We zijn erg benieuwd naar jullie avonturen. Heel veel plezier alvast en een goede vlucht! F

• 11 Juni 2015 - 09:43

Michelle Smeets:

Ik ben benieuwd naar de verhalen.. Fijne reis!!